לסרטוני הדרכה ב YouTube

שאלות נפוצות


קודם כל לא קרה כלום והחומר שלך שמור. מתקינים שוב את התוכנה על פי סעיף יח-1 במסמך זה והאייקון חוזר לשולחן העבודה.
הבעיה כנראה בהגדרת רזולצית המסך.יש להגדיר על פי סעיף יח–2 במסמך זה.
כנראה שיש לך בעיה באינטרנט ברגע זה. כדאי לבדוק אם אפשר להיכנס במחשב זה לאינטרנט ולראות דף אקטואלי כלשהו.
יש לעבור למכירה ואז לעריכה ואחר כך ל הגדרות ברירת מחדל. בשורה האחרונה ליד בעיית ג'יבריש במפה לסמן V (אם לא היה) או להוריד V (אם היה).
יש לעבור למכירה ואז לעריכה ואחר כך ל הגדרות ברירת מחדל. בשורה בה כתוב "פתח מפה.....בדפדפן חיצוני" לסמן V.
אכן יש מצב כזה ואנחנו מנסים למצוא מתי במדויק הוא קורה. אם תצליחו לאפיין את השלבים הקודמים שיוצרים בעיה כזו נשמח לשמוע מכם (דרך איש השירות) ולתקן באג חמקמק זה.
בינתיים פשוט לצאת מהתוכנה (ב – (Xולהיכנס שוב. כדאי לבדוק אם השינוי האחרון בתוכנה נקלט.
כל הנתונים שלך נמצאים בשרת שלנו בחוות השרתים. כל יום מתבצע גיבוי של כל הנתונים שלך. נשמרים 30 גיבויים לאחור כך שאפשר לחזור לכל אחד מהם.
ובכל זאת אם רוצים להעביר את כל הנתונים הנמצאים בפרטי הכרטיס אפשר לעשות זאת בעזרת "יצוא לאקסל" שנמצא ב"קובץ".
כנראה שהסוכנים מוגבלים לעבודה במשרד בלבד והייתה הפסקת חשמל בלילה שגרמה לשינוי בכתובת ה IP של הראוטר. צריך להיכנס בסיסמת משתמש ראשי ולהחליף לכל הסוכנים את כתובת ה IP על פי הכתובת החדשה.
כדי למצוא את כתובת ה IP החדשה אפשר להיכנס לאינטרנט לכתובת ?What is my IP והמספרים שמופיעים בחלקו העליון של האתר, המופרדים בנקודות זו היא כתובת ה IP החדשה.
אם הבעיה חוזרת על עצמה אפשר לפנות לספק האינטרנט שלך ולבקש IP קבוע. שירות זה כרוך בתשלום חודשי כלשהו.
בהשכרה מוצגים כברירת מחדל רק הנכסים מ 30 הימים האחרונים. אם מעוניינים לראות יותר אז יש להיכנס להשכרה ואחר כך לעריכה ולהגדרות ברירת מחדל ולשנות את מספר הימים לאחור בהשכרה למספר הרצוי. הגדרה זו נקלטת רק אחרי יציאה מהתוכנה וכניסה מחדש.
יש לצאת מהתוכנה ולהיכנס אליה מחדש. חלק מההגדרות נקלטות רק אחרי יציאה וכניסה.
החיפוש בתוכנה מתבצע גם על כרטיסי המאגר וגם על כרטיסי המשרד כך שאם למשל שינינו את המחיר מ 1230000 במאגר ל 1190000 בכרטיס משרד ואני מחפש נכסים מ 1200000 עד 1400000 יופיע גם הכרטיס הנ"ל כי המחיר במאגר תואם לחיפוש. בקיצור אם רואים אי התאמה כלשהי בין החיפוש לאחד הנכסים אפשר לעבור בפרטי הנכס לכרטיס מאגר ולראות שאכן יש התאמה.

יש 3 סיבות אפשריות:

  • התוכנה בברירת המחדל שלה ממיינת על פי תאריך פתיחה ובטבלה שלך מוצג תאריך עדכון ואז נדמה לך שיש בעיה אבל בעצם הם מסודרים נכון על פי תאריך הפתיחה. פתרון טוב ומומלץ להוסיף בטבלת החיפוש את שני הערכים גם ת.פתיחה וגם ת.עדכון.
  • מיינת קודם לכן את הטבלה על פי עמודה אחרת
  • הכרטיסים אכן ממוינים על פי תאריכי פתיחה ונכסים מסוימים השתנה בהם תאריך פתיחה במאגר. זה קורה למשל בהשכרה חוזרת או שהנכס במכירה היה בסטטוס "לא אקטואלי וחזר להיות פעיל – אקטואלי
יש לצאת מהתוכנה להיכנס לכתובת SilverLight Download ולהתקין את SilverLight 5. בכניסה הבאה לתוכנה התפריט ימוקם נכון ובמקום.
אם לא השתמשת מעולם ביומן של גוגל יש להיכנס אליו ולהשיב על השאלות בכניסה הראשונה. יש לנסות שוב את הסינכרון אם הפגישות עוברות ליומן של גוגל אבל לא רואים אותם בסמארטפון צריך לוודא שהgmail שלך מוגדר כהלכה והיומן שבסמארטפון מוגדר גם הוא להיות מסונכרן עם היומן של גוגל. אכן בהתחלה צריך להשקיע אבל זה כדאי!
צריך להיכנס בסיסמת משתמש ראשי ובמסך הראשי לעמוד על ניהול ולבחור סוכנים. להקליק על שם הסוכן שעזב וללחוץ על כפתור "מחק סוכן". באותו מסך כדאי גם להחליף את כל הסיסמאות של המשתמשים במשרד.
צריך לשנות בדפדפן את דרך הצגת הדף באינטרנט. באינטרנט אקספלורר ההגדרה נמצאת בכלים ואחר כך אפשרויות אינטרנט והגדרות בתוך היסטורית גלישה. הנקודה צריכה להיות בשורה העליונה (כל פעם שאני מבקר בדף).
צריך לדאוג שהקובץ יהיה בתוך תיקיית ה"מסמכים שלי"
במסך הראשי בתפריט קובץ יש אפשרות – מה חדש? יעלה מסמך Word ובו טבלה עם כל הגרסאות והשינויים. בכל מסך בתוכנה, בצד שמאל למטה ישנה הגרסה הנוכחית במחשב שלך.