-
הומלי אתרים בע"מ
ת.ד 244
גן-יבנה 708000077-8320308
support@webtiv.co.il - רשימת זכיינים לפי אזור
נכנסים למסך “נכסים”, לוחצים על כפתור “הוסף נכס חדש”, וממלאים את הפרטים בטופס. ניתן גם להוסיף תמונות וקבצים מידית.
סרטון הדרכה
בתוך כרטיס הנכס קיימת אפשרות לבחור את הסוכן האחראי מתוך רשימת הסוכנים הפעילים במשרד. את הפעולה הזאת יכולים לעשות רק משתמשים ברמת הרשה של מנהל או משתמש ראשי, (ניתן לשנות את הגדרות התוכנה כך שכל סוכן יוכל להוסיף ולהוריד שמות סוכנים, אנחנו ממש לא ממליצים לעבוד ככה.)
בוודאי – כמו בכל מערכת CRM ניתן להתחבר דרך API ולשדר את הלידים שנאספים בכל מקור שאתם רוצים כמו פייסבוק, לוח מדלן, דפי נחיתה, או מאתר האינטרנט שלכם.
כל כרטיס בתוכנה הוא תיק לקוח בין אם הוא לקוח קונה או לקוח מוכר, בתוך הכרטיס יש את פרטי יצירת הקשר ניתן לתעד סיכומי שיחה, פעילויות, תזכורות, אפשרות להוסיף תמונות מסמכים, וכמובן היסטוריה מדויקת על כל השינויים שבוצעו בתיק הלקוח.
מעקב אחרי סטטוס מתחלק לשניים:
במכירה ניתן לעקוב אחרי מצב הסטטוס של הנכס האם הוא עדיין אקטואלי, עבר לטיפול משרד תיווך, מוקפא, ונמכר
בקניה: ניתן לעקוב לא רק על סטטוס הלקוח אם כבר קנה או לא
ניתן לעקוב בצורה מפורטת אחרי איזה נכסים מתאימים לו איזה נכסים הוא מתעניין ורוצה לראות, ואפילו מעקב אחרי מה שהלקוח ראה וחתם על מסמכי תיווך ועל איזה נכסים הוא נכנס למשא ומתן ומה הוא קנה בסוף התהליך.
כן. Webtiv תומכת בעבודה עם מספר גדול של סוכנים במשרד עם אפשרות להיררכיה מסודרת של סוכנים, מנהלים, ובעלי המשרד.
כן. ניתן להוציא דוחות על כל פעולה שסוכן עשה במערכת, דוחות על פעילויות, פגישות, תזכורות, משימות וכו'
סרטון הדרכה
כן. ניתן לבצע מעקב על סגירת עסקאות שכוללים תאריך סגירה, סכום, וסוכן מטפל, ניתן להעביר את הכרטיס לסטטוס נמכר או במקרה של קונה לסטטוס קנה אבל בשום מצב הכרטיס לא נמחק ותמיד אפשר לחזור אליו גם לאחר שהעסקה נסגרה.
ניתן לסנן ברשימת הנכסים לפי סטטוס מוגדר כגון אקטואלי, מוקפא, לאאקטואלי, נמכר, תיווך וכו' וניתן לסנן לפי תאריך עדכון או פתיחה האמת שנתן לסנן נכסים כמעט לפי כל פרמטר שרוצים!
סרטון הדרכה
ניתן להגדיר גישה מלאה, חלקית או צפייה בלבד – לפי תפקיד הסוכן במשרד.
סרטון הדרכה
כן. כל נכס מוגדר לפי אזור ושכונה, וניתן לבצע חיפושים ודוחות לפי חלוקה גיאוגרפית של שכונות או אזורים, וניתן אפילו לעשות חיפושים על נכסים לפי מפה ומרחק מנקודות ציון.
קיימת אפשרות לשתף נכס עם משרד אחר או לכל המתווכים באותו אזור ניתן אפילו ליצור שיתוף עם קבוצה מצומצמת של מתווכים בתוך המערכת, עם הגדרת הרשאות שיתוף מותאמות.
סרטון הדרכה
בכל כרטיס ששייך למשרד ויש סוכן מטפל יש צ'קליסט מסודר על פעולות שיווק מנהלים יכולים לעקוב ולראות כמה אחוזים בוצעו על הסוכן בכל רגע נתון.
כן. כל דוח במערכת ניתן לייצוא לקובץ Excel כולל התאמות מותאמות אישית.
כדי להירשם למערכת של הומלי יש ליצור קשר עם מנהל האזור בו פועל המשרד
לרשימת מנהלי האזורים
בתוך כרטיס הנכס יש כפתור “הוסף תמונות”. ניתן להוסיף או לגרור תמונות מהמחשב, במידה ואתם עובדים באפליקציה ניתן לצלם ישירות מהאפליקציה הוא להעלות תמונות מהגליה שלכם בטלפון ישר לכרטיס הנכס.
סרטון הדרכה
כן. Webtiv מאפשרת פרסום אוטומטי ללוחות כגון יד2, הומלס, מדלן, Homely-Mls ועוד.
בכרטיס הנכס בתפריט תחת קובץ "שליחת מייל" ותחת שיווק הנכס יש אפשרות לבנות דף נחיתה עם קישור שניתן לשלוח בוואצאפ או בכל תוכנת מסרים אחרת שאתם משתמשים בה.
סרטון הדרכה
כן. ניתן להחתים לקוחות על טפסים דרך מערכת החתימות הדיגיטליות של Webtiv.
סרטון הדרכה
יש כמה אפשרויות -
כן. קיימת מערכת הודעות שמאפשרת שליחת SMS ישירות מתוך כרטיס הלקוח, יש אפשרות לשלוח SMSים לרשימה גדולה על ידי פילוח.
בתוך כרטיסי נכס או כרטיס קונה יש כפתור שנקרא תזכורות
בחלון שנפתח יש לכתוב את נושא התזכורת ולבחור את התאריך שבו אנחנו רוצים שהתוכנה תזכיר לנו לבצע את התזכורת וללחוץ על שמור.
סרטון הדרכה
בגדול זה קורה לבד! המערכת סורקת התאמות בין מאפייני הנכסים לרצונות הלקוח ומציגה הצעות להצגה או שליחה.
כן. אפליקציית Webtiv זמינה ל־iPhone ו־Android
בשורת החיפוש הראשית אפשר להקליד שם רחוב, שכונה, מילה מההערות ועוד – ולקבל תוצאות רלוונטיות.
נכנסים לכרטיס הנכס, משנים את מה שרוצים וזהו אין כפתור שמור המערכת שומרת לבד את השינויים שלכם.
יש אפשרות לחבר את התוכנת תיווך שלנו עם גוגל בלי בעיה וזה די פשוט לוחצים בחלון של היומן "חיבור לגוגל" רושמים את המייל ולוחצים על התחבר.
סרטון הדרכה
המערכת מבצעת גיבויים יומיים אוטומטיים על שרתים מאובטחים.
כן. כל משתמש מקבל גישה אישית עם שם משתמש וסיסמה – המערכת תומכת בעבודה בו-זמנית.
מנהל המערכת יכול להוסיף משתמש חדש, או לבטל גישה דרך מסך הניהול סוכנים.
סרטון הדרכה
לא. המערכת דורשת חיבור אינטרנט פעיל כדי לעבוד באופן מלא.
ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך וואטסאפ, טלפון או מייל.
לרשימת מנהלי האזורים
כן. כל התמיכה והשירות ניתנים בעברית מלאה.
ימים ראשון עד חמישי משעה 09:00 – 17:00
כן. לקוחות מקבלים הדרכה , ויש ערוץ יוטיוב שמכיל סרטוני הדרכה על כל מה שיש במערכת
ערוץ יוטיוב
כן. עסקים חדשים מקבלים ליווי מותאם לפי סוג המשרד וגודל הצוות.
יוצרים קשר עם מנהל האזור טלפונית או שליחת הודעה במייל או בוואצאפ
נכתב על ידי
שותף ומייסד בחברת הומלי אתרים בע"מ. מנהל אזור מאגרי נדל"ן שפלה והשרון הדרומי, מרכז תחום ה-SEO ו-GEO בחברה.
077-8320308
support@webtiv.co.il