לסרטוני הדרכה ב YouTube

שאלות ותשובות על תפעול תוכנת webtiv


איך מוסיפים נכס חדש למערכת?

נכנסים למסך “נכסים”, לוחצים על כפתור “הוסף נכס חדש”, וממלאים את הפרטים בטופס. ניתן גם להוסיף תמונות וקבצים מידית.
סרטון הדרכה


איך משייכים סוכן לנכס מסוים?

בתוך כרטיס הנכס קיימת אפשרות לבחור את הסוכן האחראי מתוך רשימת הסוכנים הפעילים במשרד. את הפעולה הזאת יכולים לעשות רק משתמשים ברמת הרשה של מנהל או משתמש ראשי, (ניתן לשנות את הגדרות התוכנה כך שכל סוכן יוכל להוסיף ולהוריד שמות סוכנים, אנחנו ממש לא ממליצים לעבוד ככה.)


האם ניתן לנהל לידים ממקורות שונים במקום אחד?

בוודאי – כמו בכל מערכת CRM ניתן להתחבר דרך API ולשדר את הלידים שנאספים בכל מקור שאתם רוצים כמו פייסבוק, לוח מדלן, דפי נחיתה, או מאתר האינטרנט שלכם.


איך יוצרים ומנהלים תיק לקוח?

כל כרטיס בתוכנה הוא תיק לקוח בין אם הוא לקוח קונה או לקוח מוכר, בתוך הכרטיס יש את פרטי יצירת הקשר ניתן לתעד סיכומי שיחה, פעילויות, תזכורות, אפשרות להוסיף תמונות מסמכים, וכמובן היסטוריה מדויקת על כל השינויים שבוצעו בתיק הלקוח.


איך אפשר לעקוב אחרי סטטוס של כל עסקה?

מעקב אחרי סטטוס מתחלק לשניים:
במכירה ניתן לעקוב אחרי מצב הסטטוס של הנכס האם הוא עדיין אקטואלי, עבר לטיפול משרד תיווך, מוקפא, ונמכר
בקניה: ניתן לעקוב לא רק על סטטוס הלקוח אם כבר קנה או לא
ניתן לעקוב בצורה מפורטת אחרי איזה נכסים מתאימים לו איזה נכסים הוא מתעניין ורוצה לראות, ואפילו מעקב אחרי מה שהלקוח ראה וחתם על מסמכי תיווך ועל איזה נכסים הוא נכנס למשא ומתן ומה הוא קנה בסוף התהליך.


האם ניתן לנהל כמה סוכנים תחת אותו משרד?

כן. Webtiv תומכת בעבודה עם מספר גדול של סוכנים במשרד עם אפשרות להיררכיה מסודרת של סוכנים, מנהלים, ובעלי המשרד.


האם אפשר לראות דוחות פעילות לפי סוכן?

כן. ניתן להוציא דוחות על כל פעולה שסוכן עשה במערכת, דוחות על פעילויות, פגישות, תזכורות, משימות וכו'
סרטון הדרכה


האם יש מעקב אחרי סגירת עסקאות?

כן. ניתן לבצע מעקב על סגירת עסקאות שכוללים תאריך סגירה, סכום, וסוכן מטפל, ניתן להעביר את הכרטיס לסטטוס נמכר או במקרה של קונה לסטטוס קנה אבל בשום מצב הכרטיס לא נמחק ותמיד אפשר לחזור אליו גם לאחר שהעסקה נסגרה.


איך מסננים נכסים לפי סטטוס (פעיל, נמכר וכו’)?

ניתן לסנן ברשימת הנכסים לפי סטטוס מוגדר כגון אקטואלי, מוקפא, לאאקטואלי, נמכר, תיווך וכו' וניתן לסנן לפי תאריך עדכון או פתיחה האמת שנתן לסנן נכסים כמעט לפי כל פרמטר שרוצים!
סרטון הדרכה


האם ניתן לקבוע הרשאות שונות לסוכנים?

ניתן להגדיר גישה מלאה, חלקית או צפייה בלבד – לפי תפקיד הסוכן במשרד.
סרטון הדרכה


האם אפשר לנהל מלאי נכסים לפי אזורים/שכונות?

כן. כל נכס מוגדר לפי אזור ושכונה, וניתן לבצע חיפושים ודוחות לפי חלוקה גיאוגרפית של שכונות או אזורים, וניתן אפילו לעשות חיפושים על נכסים לפי מפה ומרחק מנקודות ציון.


האם ניתן לשייך נכס לשיתוף עם משרד אחר?

קיימת אפשרות לשתף נכס עם משרד אחר או לכל המתווכים באותו אזור ניתן אפילו ליצור שיתוף עם קבוצה מצומצמת של מתווכים בתוך המערכת, עם הגדרת הרשאות שיתוף מותאמות.
סרטון הדרכה


איך עוקבים אחרי משימות שיווקיות של הסוכנים?

בכל כרטיס ששייך למשרד ויש סוכן מטפל יש צ'קליסט מסודר על פעולות שיווק מנהלים יכולים לעקוב ולראות כמה אחוזים בוצעו על הסוכן בכל רגע נתון.


האם אפשר לייצא דוחות לאקסל?

כן. כל דוח במערכת ניתן לייצוא לקובץ Excel כולל התאמות מותאמות אישית.


איך נרשמים לחשבון הומלי?

כדי להירשם למערכת של הומלי יש ליצור קשר עם מנהל האזור בו פועל המשרד
לרשימת מנהלי האזורים


איך מעלים תמונות לנכס?

בתוך כרטיס הנכס יש כפתור “הוסף תמונות”. ניתן להוסיף או לגרור תמונות מהמחשב, במידה ואתם עובדים באפליקציה ניתן לצלם ישירות מהאפליקציה הוא להעלות תמונות מהגליה שלכם בטלפון ישר לכרטיס הנכס.
סרטון הדרכה


האם אפשר לסנכרן את הומלי עם יד2 ואתרי נדל”ן נוספים?

כן. Webtiv מאפשרת פרסום אוטומטי ללוחות כגון יד2, הומלס, מדלן, Homely-Mls ועוד.


איך משתפים נכס עם לקוח דרך לינק או מייל?

בכרטיס הנכס בתפריט תחת קובץ "שליחת מייל" ותחת שיווק הנכס יש אפשרות לבנות דף נחיתה עם קישור שניתן לשלוח בוואצאפ או בכל תוכנת מסרים אחרת שאתם משתמשים בה.
סרטון הדרכה


האם יש חתימה דיגיטלית למסמכים?

כן. ניתן להחתים לקוחות על טפסים דרך מערכת החתימות הדיגיטליות של Webtiv.
סרטון הדרכה


איך יוצרים מסמך שיווקי

יש כמה אפשרויות -

  • תחת שיווק הנכס (בתוך כרטיס נכס) יש אפשרות לבנות דף נחיתה שכולל פרטים כללים על הנכס וגלרית תמונות.
  • יצירת פלייר יש כמה סוגים של פליירים עם מספר תמונות שונה בין פלייר לפלייר, את הפלייר ניתן להדפיס או לסגור ולשמור ב PDF.
  • יצירת תמונה מותאמת לרשת החברתית אינסטגרם גם פה ניתן לבחור בסגנונות צבעים ומספר תמונות.

האם אפשר לשלוח הודעות SMS מתוך המערכת?

כן. קיימת מערכת הודעות שמאפשרת שליחת SMS ישירות מתוך כרטיס הלקוח, יש אפשרות לשלוח SMSים לרשימה גדולה על ידי פילוח.


איך מגדירים התראות או תזכורות לפעולות?

בתוך כרטיסי נכס או כרטיס קונה יש כפתור שנקרא תזכורות בחלון שנפתח יש לכתוב את נושא התזכורת ולבחור את התאריך שבו אנחנו רוצים שהתוכנה תזכיר לנו לבצע את התזכורת וללחוץ על שמור.
סרטון הדרכה


איך עובדים עם ממשק ההתאמה האוטומטית ללקוחות?

בגדול זה קורה לבד! המערכת סורקת התאמות בין מאפייני הנכסים לרצונות הלקוח ומציגה הצעות להצגה או שליחה.


האם יש אפליקציה להומלי? ואיך משתמשים בה?

כן. אפליקציית Webtiv זמינה ל־iPhone ו־Android


איך מחפשים נכס לפי מילות מפתח?

בשורת החיפוש הראשית אפשר להקליד שם רחוב, שכונה, מילה מההערות ועוד – ולקבל תוצאות רלוונטיות.


איך משנים פרטי נכס שכבר הוזן?

נכנסים לכרטיס הנכס, משנים את מה שרוצים וזהו אין כפתור שמור המערכת שומרת לבד את השינויים שלכם.


האם יש התממשקות עם גוגל קלנדר?

יש אפשרות לחבר את התוכנת תיווך שלנו עם גוגל בלי בעיה וזה די פשוט לוחצים בחלון של היומן "חיבור לגוגל" רושמים את המייל ולוחצים על התחבר.
סרטון הדרכה


איך מתבצע גיבוי למידע?

המערכת מבצעת גיבויים יומיים אוטומטיים על שרתים מאובטחים.


האם ניתן לעבוד על כמה משתמשים במקביל?

כן. כל משתמש מקבל גישה אישית עם שם משתמש וסיסמה – המערכת תומכת בעבודה בו-זמנית.


איך מוסיפים או מורידים משתמש?

מנהל המערכת יכול להוסיף משתמש חדש, או לבטל גישה דרך מסך הניהול סוכנים.
סרטון הדרכה


האם אפשר לעבוד באופליין?

לא. המערכת דורשת חיבור אינטרנט פעיל כדי לעבוד באופן מלא.



שירות לקוחות ותמיכה


איך יוצרים קשר עם התמיכה של הומלי?

ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך וואטסאפ, טלפון או מייל.
לרשימת מנהלי האזורים


האם יש שירות לקוחות בעברית?

כן. כל התמיכה והשירות ניתנים בעברית מלאה.


באילו שעות ניתן לקבל תמיכה טכנית?

ימים ראשון עד חמישי משעה 09:00 – 17:00


האם קיימות הדרכות או וובינרים על השימוש במערכת?

כן. לקוחות מקבלים הדרכה , ויש ערוץ יוטיוב שמכיל סרטוני הדרכה על כל מה שיש במערכת
ערוץ יוטיוב


האם אפשר לקבל ליווי אישי בהטמעה?

כן. עסקים חדשים מקבלים ליווי מותאם לפי סוג המשרד וגודל הצוות.


איך מבטלים את המנוי או סוגרים חשבון?

יוצרים קשר עם מנהל האזור טלפונית או שליחת הודעה במייל או בוואצאפ


נכתב על ידי

עמי חורי

שותף ומייסד בחברת הומלי אתרים בע"מ. מנהל אזור מאגרי נדל"ן שפלה והשרון הדרומי, מרכז תחום ה-SEO ו-GEO בחברה.